vrijdag 13 december 2013

DIY: Puzzels maken


DIY
~ ~ ~ 

Vanmorgen gezellig met de meiden puzzeltjes gemaakt :)

Dit zijn kleine puzzeltjes die de meiden (3 en 4) zelf in elkaar kunnen leggen. 
Mijn kinderen zijn dol op puzzelen. 
Je kunt de puzzels zo eenvoudig of moeilijk maken als je wilt. 
Met ideeën van eigen vormen en figuren en aantallen. 
En zo kun je natuurlijk ook grotere kaarten of foto's gebruiken om puzzels van te maken. 
Plak ze op een stuk karton of op een plank(je).

Ook leuk als cadeau!










Veel puzzelplezier!
~ ~ ~ 



6 opmerkingen:

  1. Die met die puntige stukken is leuk! Origineel idee hoor!

    http://eenvoudigbloggen.blogspot.nl/ ( ik noemde in mijn laatste posting jouw oude blog nog)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb het gelezen, leuk! Heb je een reactie gegeven...

      Verwijderen
  2. Grappig, dat deed ik vroeger ook!
    Wel een leuk idee om dat weer eens te doen eigenlijk...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk idee! Alleen die aapies van mij leggen puzzels in elkaar van +50 en de andere+100 stukjes...geloof niet dat ik dat ga redden om zelf te maken ;) haha...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Creatief zeg! Alleen zou ik het doen met plaatjes die ik dubbel had (of even kopiëren). Dan heb je nog een voorbeeld om naar te kijken.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...